**Ghita Ciobanu: De la vedetă TV la antreprenor și activist**

Ghita Ciobanu a devenit cunoscut datorită aparițiilor sale în campanii publicitare, inclusiv una memorabilă pentru Vodafone în 2013, care i-a adus o mulțime de fani. La apogeul popularității sale, pagina sa de Facebook avea peste 438.000 de urmăritori. În această perioadă de succes, Ciobanu a profitat de faima dobândită pentru a lansa propria afacere.

**Viața după reflectoare**

După succesul din reclamele TV, Ghita Ciobanu a deschis un magazin pentru a vinde produsele sale, demonstrându-și astfel spiritul antreprenorial. Adrian Botan, Creativ Partner la McCann Bucharest, a menționat: „Astăzi Ghita este în București pentru a deschide un magazin cu produse marca Ghita. Vom realiza campania de lansare pentru el.”

**Schimbări în viața personală**

În 2018, pagina sa de celebritate pe Facebook a fost închisă, iar odată cu pierderea vizibilității publice, personalitățile care i-au călcat odinioară pragul au dispărut. Rămas aproape exclusiv alături de familia sa, Ghita Ciobanu a continuat să fie un sprijin important pentru soția și cei doi copii ai săi, mândru de realizările lor și de stabilitatea pe care a reușit să o mențină în familie.

**Implicarea în problemele agriculturii**

În același an, Ghita Ciobanu a făcut din nou valuri, dar de data aceasta în sfera juridică, implicându-se într-o controversă legată de Ministerul Agriculturii. Împreună cu alți doi colegi din domeniu, Ciobanu a depus o plângere la DNA, acuzând nereguli serioase, inclusiv raportarea falsă a numărului de animale pentru obținerea de fonduri europene. Ei au cerut o audiență la procurorul șef pentru a investiga aceste acuzații.