Într-un videoclip publicat pe Instagram joi, Iancu Sterp a împărtășit cu urmăritorii săi că planurile sale de vacanță în Grecia, stabilite împreună cu Denisa Coțolan cu câteva luni în urmă, au fost anulate cu doar câteva zile înainte de plecare.
Problemele întâmpinate de Iancu Sterp și Denisa Coțolan după ce și-au achitat sejurul în Grecia
Această situație neplăcută a generat incertitudine și îngrijorare pentru cuplu, care caută acum o soluție. În acest context, fratele lui Culiță Sterp a cerut sfatul internautărilor care s-au confruntat cu probleme similare.
„Bună, tuturor! Am o problemă și am nevoie de ajutorul vostru. Am făcut o rezervare acum două luni pentru o vacanță în Zakynthos, Grecia, și am primit recent un email de la Booking care ne informează că hotelul nostru s-a inundat. Aș dori să știu ce opțiuni avem acum. Ne vor oferi alt hotel sau doar banii înapoi? Nu am mai întâmpinat o astfel de situație și nu știu ce să fac. Ce se întâmplă de obicei în astfel de cazuri?” a întrebat Iancu în videoclipul său postat pe Instastory.
Experiența lui Iancu și a Denisei nu este una izolată. În timpul sezonului estival, problemele de acest tip sunt frecvente și afectează mulți turiști.
Probleme întâmpinate de alți turiști români în vacanțele lor din Grecia
Mai mulți turiști români au raportat dificultăți similare în Grecia. De exemplu, patru familii din Iași au rămas fără cazare în Creta, deoarece hotelul la care aveau rezervări și-a suprarezervat camerele și le-a oferit altor oaspeți. Membrii grupului au fost nevoiți să doarmă pe șezlongurile de la piscina hotelului.
Într-o altă situație, o familie a decis să nu se cazeze la o pensiune din cauza igienei precare, dar proprietarul a refuzat să returneze banii: „Am plătit cazarea integrală prin Booking încă din ianuarie, dar la fața locului am găsit condiții insalubre și am decis să nu rămânem. Am contactat proprietarul, dar nu a dorit să colaborze cu noi și nu ne-a returnat banii.”