Mihai Sturzu pare să fi avut o călătorie diversificată și plină de aventuri în cariera sa. De la muzică și politică la pilotaj, parcursul său este cu adevărat fascinant. Din informațiile oferite, se poate observa că a avut o tranziție interesantă de la trupa Hi-Q și politică către industria aviatică.
Acesta și-a luat brevetul de pilot de avion ultraușor cu 7 ani în urmă și a avansat până la a deveni pilot de linie în 2017. Cu un început de carieră în aviație comercială la o companie low-cost, câștigurile sale pot fi destul de substanțiale, pornind de la aproximativ 36.000 de euro pe an, conform surselor menționate.
Pare să fie dedicat pasiunii sale pentru zbor încă din copilărie, ca răspuns la limitările și constrângerile epocii comuniste în care a crescut. Este admirabil că și-a urmat visul și că a reușit să își găsească un loc într-un domeniu atât de diferit față de cele în care și-a început cariera.
Pilotajul îi oferă, evident, o nouă perspectivă asupra călătoriilor și oportunitatea de a reîntâlni vechi cunoștințe în moduri surprinzătoare, așa cum s-a întâmplat cu foștii săi colegi de breaslă care l-au găsit căpitanul avionului în care călătoreau.