Povestea de dragoste dintre Romina Gingașu și Piero Ferrari a început într-o manieră neobișnuită. Romina lucra la Monaco pentru o companie aflată în dificultăți financiare, care încerca să vândă un nou model de avion pentru a supraviețui. În timpul acestei perioade stresante, a avut o întâlnire crucială cu Piero Ferrari, care, inițial, era reticent la propunerile ei de afaceri.

Primul lor contact profesional a avut loc într-un context legat de celebrul Niki Lauda. Întâlnirea lor s-a petrecut în timpul unei inspecții a avionului privat al pilotului, unde Romina a petrecut o zi întreagă verificând detaliile aeronavei. Într-o altă ocazie, într-un eveniment Formula 1 la Monaco, Romina l-a întâlnit pe Piero Ferrari fără să știe identitatea lui exactă în industria aviatică.

În următoarele 6 luni, Romina a încercat să îi vândă lui Piero un avion în valoare de aproximativ 60 de milioane de dolari, însă acesta a refuzat inițial. Cu determinare și perseverență, ea a continuat să îl invite la diverse evenimente și să îi prezinte noi modele de avioane, însă fără succes.

În cele din urmă, pe 15 februarie, Piero l-a invitat pe Romina la o cină la Monaco, marcând începutul unei relații personale. Romina, care se simțea extrem de singură după ce plecase din România și prietenii săi o abandonaseră, a acceptat invitația cu emoții și o stare de nesiguranță.

„S-a simțit ciudat că mă refuza mereu. Am acceptat. Eu eram foarte singură, extrem de singură. După ce am plecat din România, toți prietenii m-au abandonat, cei mai buni prieteni mi-au zis că oricum am plecat și nu mă mai întorc. Doar doi prieteni m-au ajutat când nu îmi intrau salariile la Monaco, unul din Cluj și unul din București”, a declarat Romina Gingașu despre acea perioadă.

 

Povestea de dragoste dintre Romina Gingașu și Piero Ferrari a început într-o manieră neobișnuită. Romina lucra la Monaco pentru o companie aflată în dificultăți financiare, care încerca să vândă un nou model de avion pentru a supraviețui. În timpul acestei perioade stresante, a avut o întâlnire crucială cu Piero Ferrari, care, inițial, era reticent la propunerile ei de afaceri.

Primul lor contact profesional a avut loc într-un context legat de celebrul Niki Lauda. Întâlnirea lor s-a petrecut în timpul unei inspecții a avionului privat al pilotului, unde Romina a petrecut o zi întreagă verificând detaliile aeronavei. Într-o altă ocazie, într-un eveniment Formula 1 la Monaco, Romina l-a întâlnit pe Piero Ferrari fără să știe identitatea lui exactă în industria aviatică.

În următoarele 6 luni, Romina a încercat să îi vândă lui Piero un avion în valoare de aproximativ 60 de milioane de dolari, însă acesta a refuzat inițial. Cu determinare și perseverență, ea a continuat să îl invite la diverse evenimente și să îi prezinte noi modele de avioane, însă fără succes.

În cele din urmă, pe 15 februarie, Piero l-a invitat pe Romina la o cină la Monaco, marcând începutul unei relații personale. Romina, care se simțea extrem de singură după ce plecase din România și prietenii săi o abandonaseră, a acceptat invitația cu emoții și o stare de nesiguranță.

„S-a simțit ciudat că mă refuza mereu. Am acceptat. Eu eram foarte singură, extrem de singură. După ce am plecat din România, toți prietenii m-au abandonat, cei mai buni prieteni mi-au zis că oricum am plecat și nu mă mai întorc. Doar doi prieteni m-au ajutat când nu îmi intrau salariile la Monaco, unul din Cluj și unul din București”, a declarat Romina Gingașu despre acea perioadă.